Selamat Datang

Harap persinggahan anda akan mendatangkan manfaat kepada diri saya dan anda.

Ini blog saya. Simple aje. Di blog ini, saya akan cuba berkongsi apa yang saya suka dan percaya, dengan anda.

Saya suka:
masak | beading | baking | deco makanan | gardening | interior design | breastfeeding | photography | reading | horoskop | keep in touch with friends | entertaining | tafsir mimpi | dan banyak lagi.

Saya percaya, kita perlu:
pandai cakap omputih| pandai bahasa malaysia | tahu banyak shortcuts untuk memudahkan hidup kita | belajar dan sedar bahawa mesti ada sebab Islam menyuruh itu dan ini | cuba korek rahsia-rahsia di sebalik ajaran Islam | dan banyak lagi.

InsyaAllah nanti, akan ada kawan-kawan blog ini, untuk bisness pulak - tempahan jahit manik dan penjualan madu. Cari link tentang tempahan jahit manik dan penjualan madu di sebelah kanan tu, ya..!

Terima kasih singgah. Kalau panjang umur, nanti datang lagi, ya!! Sayonara!!

Thursday, October 16, 2008

Beading Quoations (utk Baju kurung saiz biasa)

Manik Beriring 1 layer, pada 2 lengan dan leher (seperti di atas): RM35
Jika manik beriring 2 layer, pada 2 lengan dan leher: RM60

Manik Beriring 2 layer, pada 2 lengan : RM40

Manik Beriring 2 layer, pada 2 lengan : RM40

No comments: